Momkraa 7 aylık kızım rota virusu olmuş 😪 nerden aldı hiç bilmiyorum ama hiç hali yok adı ipek teyzeleri dualarınıza talibiz😪💙 emiyor kusuyor ishal ateşi var 😪 ek gıda da alamıyor alerji testi yapıldı sadece emiyordu şimdi onuda geri çıkarıyor
Aselimmm47 Momkraa Rabbim şafi adıyla şifalar versin inşallah yavrunuza. En kısa sürede atlatır inşallah 🙏🌸
Sulee_ Momkraa çok geçmiş olsun inşallah hemen iyileşir ipek yavrumuz 🙏 birşey sormak istiyorum rota aşısı yaptırmışmiydiniz?
Elif1150Ecem Momkraa Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲🤲 biran önce kurtulur, sağlığına kavuşsun yavrunuz🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Dlnmlk Momkraa çok geçmiş olsun,çok halsiz kalırsa bi serum yaptırın isterseniz,ya da alerjik mamalar var,peşinen ondan alıp deneyin isterseniz,tabi doktora da sorun da