Un. Abartısız un aylık 10 kğ yiyoruz desem inanirmisiniz. Esime günlük poğaça yapiyorum. Sonra diyorki elektirik faturası yüksek gelmis gelir tabi😏 mantı börek yağlama poğaca kek pizza….
Yiyor kilo almiyor olan bana oluyor 60 kilo oldum adile nasit diyor.😀
Neyse…
Siz evde en cok ne tuketiyorsunuz🌍