Merhaba anneler
son 1 yıldır eşimin ailesi yüzünden çok yıprandık eşim ve ben. Bu süre içinde kızımız oldu . Lohusalık gurbetlik tek oluşum beni çok etkiledi. Burda bazen post açıp yazıyorum eşimin ailesiyle yaşadışımığımız sorunları okuyan anneler bilir .
öyle böyle 1 yıl geride kaldı ama bu dönemde çok yıprandım piskolojik olarak.
maddi sorunlar , ailesinin sorunları vs bir sürü detay var ama onlara girmek istemiyoum.
son 2 haftadır falan kızım 6 da uyanıyor onunla kalkıyorum tık sesine ama sonra asla kafamı kaldıramıyorum artık vucudum kalkmıyor nede kafamı kaldırabiliyorum . Eşim sabah 5 te kalkıyor işe gidiyor öğlen 4 te geliyor . Kzıımla ilgikenşyor ama kızım sürekli beni istiyor. Sabah 6 da kalkıyorum gece 12 de yatsam bile uyuyamıyorum kafamın içinde sürekli bişeyler sağ beynim sol beynimle birbirni yiyor resmen . Gurbetteyim ne iki kelam edebileceğim biri var nede derdimi anlatabileceğim kahveme ortak olacak birisi. Tüm gün evdeyim eşim gelirse o dışarı çıkartır bizi yarım saat 1 saat . Günler böyle geçiyor. Asıl söylemek istediğim
2 haftadır kızım uyanıyor eşim işe gidiyor mamasını yapıyorum veriyorum ama asla gözümü açamıyorum uykudan kızım oyun oynuyır tek basına sesi bile çıkmaz ben uyuyup uyuyp uyanıyorum bu durum içime dert oluyor. İstemeden oluyor engel olamıyorum. Ya kızıma bişey olsa görmesem ya içim içimi yiyor. Ne yapıcm böyle bilmiyorum. Toparlayamıyorum kendimi . Öğlene kadar kendime gelemiuorum çok üzülüyorum . Kızım oynuyor ben uyuyorum .