Kızlar selamlar buradanda paylaamıstım sitemizde bir kedi buldum diye. Sahibi cıkmayınca sahiplendiremeyinxce bende bgun Ümraniye belediyesi veteriner hizmetlerine goturdum en azından kısırlasrırmak icn dısarda saldırıyorlardı cunku . Neyse iceriye girdim kediyi benden aldılar 15 dk sonra adam geri getirdi veteriner muayene etmiş bu kedi sokak kedisi degilmiş bunu kısırlastıramazlarmış😯 büyük şok yaşadım buda yetmezmiş gibi kısırlastırırız ama size geri veremeyiz. Sahiplenen olursa olur yksa dısarı salarız dedi yüzüme buda ikinci şok. Neymiş efwndim insanlar kendilerini kısırlastırmak icin goturuyormış sokakta bulmuş gibi. Bunu önlemek amaclı getiren kişiye geri vermiyolarmış. İçim yana yana bıraktım kediyi oraya. Allah bildiği gibi yapsın bu belediyeyi. Heryere şikayet edicem yanlarına bırakmayacagm bunu. Kedi sıırf sokak kedisine benzemiyor diye şuanda ne üdügü belirsiz insanlwrın elinde. Bana geri verseler di sitede bakardım. Basına gelen beni yönlendirecek olan varmı