Smkrsln Erkek bebek benimki de. Ben kullanmadım. Doktorlar önermiyorsa sebebi vardır. Etrafımdaki çoğu insan kullandı, ama benim için önemli olan doktorların söyledikleri. Yürüme arkadaşımız var ama sadece eğlence amaçlı o da. Karşısındaki oyuncaklarla ilgileniyor hala . Ne zaman yürüdü diye sorsanız 14,5 aylıkken