Teemo07 391 aylık kocam var, kocamın gece beslenmesini nasıl kesebilirim? 🤦🏻♀️ Gına geldi gece gece bişiler yemesinden, sesinden..
Divayorgun Teemo07 abimde öyle. Beslenme bozukluğuymuş bu durum. Şeker hastalığımı var abimde gizli şeker çıktı. Gece Uyanıp yemek yer. Çok sağlıksızmış bu durum
Teemo07 Arasasyaarya ayy kendi yapıyor da, öyle yemek de değil. Meyve, çekirdek, cips falan.. Sesi beni benden alıyor. Yatarken birde. Gece geç yatıyor. Yatarken bunları atıştırıyoe. Elma sesi, ayva sesi, çekirdek sesi.. Uyutmuyor valla.
Teemo07 Divayorgun gece uyanıp yemiyor da, yatmadan önce.. Geç yatıyor zaten,onun sesi beni benden alıyor. Ama babası öyle. Dediğiniz gibi şeker hastası.. Mutlaka gece uyanır yer.. Sonradan öğrendi şeker oldugunu
Teemo07 Deletedmom_36 bizimki yatmadan önce yapıyor. Yeme sesleri artık beni benden alıyor. Yoksa başka zararı yok.. 😒😁
Teemo07 Neyyysee ay bende internetten yazdım yaş hesaplama şeysinden 🤣 32 yaşında, 33 e girecek teyzesi 😁
Neyyysee Teemo07 hahaha 😂😂 Allah yardımcınız olsun eşimde aynı ağzı hiç boş durmaz yatana kadar yer ama kilo almaz bende bu duruma çok sinir oluyorum 😡😡