Selam kızlar 🌸
Başlıktanda anlaşılacağı üzere 30 aylık bebeklerinizin uyku düzenlerinden bahseder misiniz.
Benim oğlum artık her yatmaya giderken ağlıyor. Uyumak istemiyor. Gündüz 1 saat kadar uyuyor onuda bağrış çağırış 😀 Akşam desen aynı şekilde resmen uykuya direnmeye başladı. Bu genel anlamda bir sorun mu acaba merak ettim. Normalde uykuyu seven bir çocuktu hiç zorlanmadım şimdiye kadar. Şimdi ise tamamen değişti. Acaba gündüz uykusu mu yapmak istemiyor diyorum ama bu seferde dayanamaz akşam üstü uykusu gelir kesin. Nasıl olacak kızlar var mıdır bir yorumunuz.