Tugcee12 Kuzenimin sünneti var bugün kuaföru arayıp fiyatları danıştım makyaj türban 900 TL dedi pahalı geldi hazır turbanlar insagtramda memnun kaldığınız site var mı hanimlar hazır türban yapan
FistikliLokumum Tugcee12 sünnet icin türban yaptırmak abartı degil mi biraz sonucta evlilik degil nscizane fikrim. Normal pantolon tunik kumas takımlar oluyo ya illa vardır evinizde onu giyip normal bi esarp taksanız makyaj da bi eyeliner bi rimel daha hos olmaz mı
ahsenmomm Tugcee12 şahsi fikrim kına,düğün ve nişan olmadığı sürece kuaförde eşarp yaptırmak çok çok fazla . Evde kendiniz yapsanız çok daha güzel olur bence.
FistikliLokumum Tugcee12 halanızın oglu da olsa abiye falan yine abartı tabi bu benim görüsüm yine de siz bilirsiniz tabi :) ama ben olsam kendi cocuguma bile sünnet dügünü yapmadım gerek duymadım da eger yapsaydım sadece kendim göz önünde olmak isterdim abiyeyle sonucta annesi benim :)
Kereminannesiii Tugcee12 bir makyaj yaptırıp üzerine janjanlı şifon alıp güzel bir şal yapabilirsiniz. Türban yaptırmak bana biraz abartı geldi ☺️
Mavi_deniz Tugcee12 herkesin kendi düşüncesi tabi ki ama bence sünnet için bunlar fazla ikili tesettür takımlar var onlardan giyip sade bir makyaj yapsanız başınızı da kendiniz yapsanız daha uygun olur bence
DamlaDorukhan Tugcee12 Kuzeninizde olsa abiye, türban yaptırmak, makyaj yaptırmak abartı değil mi? Altı üstü çocuğun pipisi kesilecek evlenmiyor yahu
Tugcee12 FistikliLokumum benim halamin 4 tane kızı var benim kardeşim sünneti olduğunda bile kuzenlerim hepsi kuaföre gitti hepsi abiye aldı şimdi ben bu takim giysem abez kaçar
Babybloom DamlaDorukhan instagramda filan denk gelmediniz mi saray temalı sünnet düğünü yapanlar var, arkadaş da o tarz bir düğüne gidecek herhalde
Deletedmom_36 Tugcee12 Turban derken ne yaptiricaksiniz ki? Hafta sonu gorumcem nisanlandi kuafore gitmedim esarbimi bagladim hafifte makyaj cillop gibi oldum😁😁😁
Yusufagahinannesi Tugcee12 kendi düğünüm ve kınam hariç baş yaptırmadım düğünümde bile dümdüz bağlattırdım drapeler büyük topuzlar tarih oldu artık dümdüz şal bağlayın bence ne gerek var artık öyle şeyler çok demode bence
afraninannesii Tugcee12 Meryemce Türban tasarımda ben Gelin başı yaptırmıştım. Çok çok memnun kalmıştım. O dönem 400₺ idi ama şu anda 1000₺ti geçmiştir diye düşünüyorum. Çok ilgili abla ve kardeşlerdi. Bir fiyat alın belki normal türbanı daha ucuza yaparlar