Anlamadığım bir nokta var. Buharlı pişirme için düğmeyi çeviridiğimiz andan itibaren mi dk tutuyoruz ? Yoksa kaynamaya başladığında mı dk tutmaya başlıcam? Mesela 15 dk diyor 5. Dk kaynamaya başlıyor zaten o su buharlaşmaya başlıyor. O süreyi de hesaplıcak mıyım yoksa düğmeyi çevirdiğim andan itibaren mi dk tutucam?