efe_cigdem geçmiş olsun benim de başıma geldi maalesef ☹️ Düşecekken tutmaya çalıştım göz kapağının hafif derisi kalktı bir süre öyle yara kaldı çok üzüldüm. Fito ,hametan, silverdin, her şeyi denedim. Yarası geçti ama izi kaldı çok üzgünüm 🥺 doktora gidince göstereceğim. Göz kapağı çizilmeleri geç geçermiş ama bu oldu biraz geçmesi lazımdı 😣😔