Goncikim Bebeğim 13 aylık çok yaramaz,hiç bir iş yapamıyorum😩sürekli kucak isittiyo,onunla oynamamı istiyo..ne temizlik yapıyorum nede yemek delirmek üzereyim 😩😩yardımmmmmmm
yareninannesi888 Goncikim 15 aylık aynısı mutfak tezgahına bile oturtamıyorum kahvaltı hazırlayamıyorum kızıma bir domates bile kesemiyorum asla izin vermiyor kanguruya koydurmuyor illa kucağımda duracak başka hiçbir şeyle ilgilenmiyor o kucağımdayken birşeyler keserken birimize zarar vereceğim en sonunda bu arada tuvaletede beraber giriyoruz kucağımda çıldırmak üzereyim
Goncikim yareninannesi888 ne yapacağız biz böyle,Ramazan’da geliyo yemek filen hazırlamak nasıl olacak bilmiyorum😩o kadar oyuncağı var oynamıyo,çizgi filme bakmıyo.ben odadan dışarı çıkasıya arkamdan geliyo🤦🏻♀️Ne tuvaletimi yapabiliyorum nede başka bişey 😭😭