Ben götürdüm. 40 banyom diye hatta hazırlıklar yapıldı orada (o şekilde süslendi yani) gayet güzeldi masaj yapıldı fotoğraflar çekildi. Ben çok memnun kaldım bi kaç gün rahat uyudu baya gaz çıkarttı spa’dayken gaz açısından işe yaradı yani 😊 Şu an 8 buçuk aylık havalar biraz ısınsın tekrar götürmeyi düşünüyorum 🐣