Bebeğim sürekli bir kasılma halinde kakasını yapıyor gazını da çıkartıyor ama bitmek bilmeyen bir kasılma kucakta zaten çok az tuta biliyorum kasılmaktan tekrar uzanınca bir sorun yok mama drğiltirdik alerji maması aptamil prrgomin e geçtik
2 ay bitti o mu yapıyor başka birşey mi anlayamadım bi türlü daha önce yaşaysn var mı yardım edin