Kızlar 3 aylık bebeğim var emziriyorum artı gün içinde 1 veya 2 mama veriyorum. Sadece emzirmeyi de denedim ama emerken ağladığında sutumun yetmediğini düşünüp üzülüyorum sut arttırıcı Çay kullanıyorum bol su içmeye calsiyorum sanki yetemiyorum gelişimi kilo alımida iyi acaba benmi doymuyor sanıp mama veriyorum bilemiyrm süt arttıracak önerileriniz neler