Ipekoz Leylak2050 zeytinyağı sürüyorum. Saç kırıkları ve dökülmesine de iyi geliyor. Mesela şu an bir saattir saçımda zeytinyağı ile oturuyorum😅 kalkıp yıkayacam birazdan
Divayorgun Leylak2050 xpecia tablet kullanıyorum bana iyi geldi. İçinde bi sürü takviye var. Öncesinde avuç avuç dökülüyordu. Şimdi çok iyi şükürler olsun
minnosum25 Leylak2050 avonu sarmsak şampuanı ve maskesi bide Gratis turuncu maske yumuşacık yapyor kokusu günlerce geçmiyor ve beslyor saçlarımı uzatıyor kullandklarm bide kuruyken değilde hafif nemliyken saçı taramak kırılmasını önlüyor
Ipekoz Leylak2050 yumuşacık oluyor parlıyor. Ama boyalıysa saçların daha az etki görüyorsun onu farettim
Divayorgun NamelesS hayır dr a gittim bazı değerlerim düşüktü onlar için takviye yazdı. Xpeciayı eşimin arkadaşı eczacı onun önerisiyle aldım bana çok iyi geldi
Edda112 Divayorgun merhaba benimde eczacı arkadaşım bu ürünü önerdi. Ne kadar kullanım sonrası sonuç aldınız ve ne kadar daha kullanacaksınız ☺️
Divayorgun Edda112 merhaba iki kutu kullanılması öneriliyor. İlk kutu günde iki tane. İkinci kutuda günde bi tane. Benim dökülmem ilk kutuda durdu. İkinci kutuyuda kullanıyorum