Şuan bebeğim 1 ay 18 günlük doğduğunda 10 gün memeyle besleniyordu biberona başlayınca bıraktı bende küçük diye korktum üsteleyemedim memeyi vermeyi şuanda emzirme danışmanlığına gitçem sizce işe yararmı lütfen bana bi umut verin çok istiyorum emzirmeyi sütümde gayet iyi sağıyorum 1 aydır