9bay 13 günlük 9 ay olduğundan beri uykuları karıştı 5ci dişi geliyor gibi baya şiş üsten iki tane çıkmıştı onların yani geliyor yani (yan kesici diyorlarmış sanırım.Şimdi tecrübeli annelere sorum gerçekten diş çıkarma süreci ortalama ne kadar devam ediyor ve ne kadar süre sonra çıkarıyorlar veya bunlar diş değilde atak mı?Çünkü sürekli emmek istiyor gazına bile kalkar oldu emerek uyuyordu ama sürekli azında olsun istiyor dalamiyor derin uykuya bazen gece yarısı kalkıp oturuyor yani anlayamadım 🥺