biberonmamasi Yaklaşık bir senedir biriktirdiğim kumbara var hem birlik hem nakit para durdukça değerini kaybediyor size açıp altına çevirip sonra tekrar yeni bir kumbara mı yapsam
aselismom biberonmamasi tabi ki altın çünkü tlnin değeri her geçen gün düşüyor maalesef o yüzden altın
tineanigra biberonmamasi 3 4 ayda bir boşaltır gram alır koyarım kenara TL olarak durmasının bi anlamı yok maalesef
yagmur41 biberonmamasi bankadan altın hesabı açın her ay para yatırıp altın alabilirsiniz ben 50 TL lik bile alıyorum az az birikiyor
AytenMina biberonmamasi biz öyle yapıyoruz biriktiriyoruz çoğalınca altın alıyoruz sonra tekrar biriktiriyoruz. Ama bu seferkini kurbana kadar acmıcaz Allah nasip ederse kurban parası olacak
yaprak_34 biberonmamasi kumbarada altın alacak kadar paranız varsa tabikiii altın alın ..TL nin değerimi var ki 😬
yaprak_34 Ogullarinaasikanne bizimde var kumbara taş çatlasın 500₺ vardır 😂çeyrek olmuş 1 buçuk nasıl alayım
Bitikmomi biberonmamasi TL olarak tutmayında bugün kıyafet bile alsanız kara geçersiniz çünkü herşeye hergün zam geliyor 😆