Boncuk21 bu durumu kabul etmek en doğrusu, artık bebeğim var bir süre rahat uyku yok, bakım yapamicam, gezemicem vs ama bunların hepsi geçici diyerek kendinizi telkin edin
eğe uyumuyorsa zorlamayın siz de oturun yanına, rahatlasın kendini güvende hissetsin, işler bekleyebilir.. ha uyudu ha uyuyacak şu işi yapmam lazım bunu yetiştirmem lazım derken çok yıpranırsınız
süreci kabul edip benimseyince daha kolay oluyor sonrasında da emin olun herşey geçiyor.. eski güzel günlerinize dönüp +1le devam edeceksiniz 🌸