kızlar bilgili anneler kızım 6 ay 8 günlük 5 ay 20 günlükken diş çıkardı o zaman da korona olmuştuk biz anlyamadik ve o günden beri kızımi uyutamıyorum normal de ayakta sallar uyuturdum şimdi ayağım a aldığım an bağırıyor ağlıyor öyle böyle değil ama uyumuyor beşikte de uyumuyor kucakta da hiç uyumaz sadece meme emerek uyur o da canı isterse çok uykusu oluyor ama bazen uyumamak için onda da direniyor . Diş ten dolayı dedik dişi çıktı sonra ataktır dedik biz şimdi ye kadar atakları bu kadar uzun yaşamadık en fazla 3 gün 3 günden sonra duzelirdik pazartesi aşı yaptık o dur dedim o da şimdiye kadar geçmesi gerekirdi ki aşıdan önce de böyle di . Ki birde 4 aylık Ken çocuğum grip oldu nefesini zor aliyordu bende ilk çocuğum olduğu için korktuğum için yanıma aldım ve o günden beri beraber yatarız şimdi de sıkıntı oluyor . Sıkıntı da şu akşam 20 30 defa resmen kalkar yani. Benim kızım önce aralıksız sabah 5 6 aya kadar aralıksız uyurdu yanıma aldıktan sonra her agladiginda emzirerek uyuttuktan sonra böyle oldu şimdi ise gazı tutsa ağrısı olsa hemen kalkar meme ister yerine koyacağım zaman bile hemen uyanır ağlar meme arar yoksa uyumaz . Bu yüzden sabah a kadar çok emdiği için sık sık gazı tutuyor hemen kalkıyor 10 dakika da bir ağlıyor emmek istiyor zaten kolik bir kız di halen de devam ediyoruz artık yoruldum yemin ederim kızlar resmen erridim zayıf biriydim ama daha çok zayıfladım görenler ve bu ne hal diyor bileğim min genişliğini küçük barmaginiz la bile olcebilirsiniz o derece çöktüm . Ne yemek yiyebiliyor um bu yüzden ne uyuyabiliyorum hiç birşey yok yardım edin lütfen uyku eğitimi diyorum onu nasıl yapacağımı bilmiyorum panik atağım var biraz ağladımi hemen panikliyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum ağlamadan nasıl hallede bilirim bilmiyorum yardım yardım yardım lütfen 😭😭😭😔😔😔😩😩😑😑🤕😴😴 birde benim kızım korona olduktan önce sabah saat 9 dan önce uyanmazdi korona olduktan sonra sabah 7 dedi mi hemen kalkıyor zaten 12 den önce de uyumuyor uyusa o saate yakın uyanır 12 yada 1 2 3 gibi uyur bende uykumu alamıyorum bu yüzden sese de çok duyarlı evde kimse olmadığı için sessiz olacak ortam biraz ses çıktığı zaman uyanır hayatta uyumaz 😑😑😑😔😔