Bebişlerimizi düşünürken kendimizi güneşten korumayı unutabiliyoruz 🙈
Eşim güneş kremi kullanmadı ve kontrolsüz bir şekilde yandı. Islak bez ile silip silverdin sürdük. Daha sonra bepanthol cilt kremi uyguladık. Yağlı yapısı sayesinde gerilme hissini hemen aldı. Ayrıca el ayak kuruluğuna da birebir 🤗
Tavsiye ederim 💕