Hamileyim bide. Daha önce bir defa denedim bıraktım. Ama artık 3 yaşında. Bezi çıkardım oturtunca çişini yapıyor ama 3 gündür bir defa bile kendi istegiyle oturup yapmadı. Kakasını çişini hep altına yapıyor öyle geziyor hiç rahatsız bile olmuyor😓 neden yaptın diyorum yapmak istedim cunku diyor. Sorunca daha gelmedi diyor ama 3 gündür külot yıkıyorum canım çıktı. 3, gündür bir defa bile söylemez mi ya 😓😓 gelince söyle diyorum ama bizimki gercekten de gelince yani yapınca gösteriyor. Bak geldi diye 😓😓