Oglunasikbiranne08 Kızlar Eskişehir de Acıbadem hastanesi veya Ümit hastanesinde memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim ❤😊
06012021Alim Oglunasikbiranne08 cnm ümit Hastanesi’nde dilek Ulusoy var bı çok arkadaşım dilek hanıma gitti çok memnunlardi. Acı bademde ramazan bayırlı vardı şuan girlife Hastanesi’nde göreve başlamış ramazan hoca çok iyi bı doktor kesinlikle tavsiye ederim
BalYapanSinek Yaa benim doktorum önceden ümit hastanesindeydi şimdi klinik açmış. Talat remzi demirkol. Çok çok memnun kalmıştım. Mükemmel bir doktor.
Oglunasikbiranne08 BalYapanSinek keşke gitmeseymiş ya . Neyse iyi bir doktor bulurum umarım bende . Teşekkürler cnm