NehirinAnnesiii Kızlar akşam bebelerinize ne pişiricekainiz aklıma bişey gelmiyor 10.5 aylım kızım var ne yapsam bilmiyorumm. Fikir lütfennn. 🤔
NehirinAnnesiii Seyda2309 bunu yapabilirim nasıl yapıyorsunuz yemeğini yaptım daha önce çorbasını yapmadım hiç
Seyda2309 NehirinAnnesiii kereviz sogan sarimsak havuc kapya biber hepsini kaynatiyorum blenderdan geciriyorum 😁
Seyda2309 Mavisanasi kereviz sogan sarimsak havuc kapya biber kaynatiyorum sonra hepsini blenderdan geciriyorum 😁
tenceretavakuskana NehirinAnnesiii pırasa vardı pırasa yaptım ben patateslı kıymalı Elınızde sebze varsa sebze yemegı yapabılırsınız
yaprak_34 NehirinAnnesiii pırasa çorbası .Kemik suyu pırasa havuç patates pişirdim sonra bızzzttt 😂pirinçte konulabilir ben koymadım
Duyulurum NehirinAnnesiii bezelye yemeği yaptim ondan yer pilavla. Bir de ıspanak kavurucam yanına. 🧡💚
NefesMaviDeniz NehirinAnnesiii Kıymalı kapya biberli et suyuna şehriye torbası yaptım. Çok lezzetli ve vitaminli oluyor denemenizi öneririm😋 Bizimde ikizlerimiz 10,5 aylıklar🥳