Alevvvv kolikliğin sizin bişeyler yiyip yememenizle alakası yok evet dikkat edersiniz gazı olmaması için kolik çok başka bişey…. Hatta bazı uzmanlar koliğin gaz sancısıyla alakası olmadığını sebepsiz ağlama nöbetleri olduğunu söylüyor siz herşeyi yiyin dikkat ederek bol kimyon çayı için bebeğinize alerji tanısı konulmamışsa herşeyi dikkat ederek yiyebilirsiniz