Bir arkadaşım var, 5 sene önce ilk oğlumu doğurduğumda çeyrek taktı, 1 yıl önce kızım için de gram taktı. Şimdi kendisi doğum yaptı. Biliyorum ki ikinci çocuğu yapmak istemiyor. Ama ne taksam şaşırdım, yani 1 gram 1 çeyrek götürsem garip bir durum olur, 1 çeyrek götürsem az mı olur. Ay bilemedim, sizce?