2 yaş aşısı vurulacak oğluma ama bizim sağlık ocağı hemşiresine bir konudan sinir oldum kızdım msj atmış ama ona vurdurmak istemiyorum bundan sonra. Sağlık ocağındaki başka hemşire vurur mu ki onda kaydım olmasa da? Belki memnun kalmayıp başka hemşireye geçmiş olan vardır diye soruyorum. Sevgiler🌺