tubasd Alpingo 18 olmasina az bir zaman kalmıştı yaptirdigimizda 6 aylik olana kadar dr kesinlikle yaptırmayın dedigi icin bekledik 6 aylikken pandemi patladi derken 18 e kadsr kaldi. ama biz cok zorlandik cok ağladı neredeyse 1 hafta altını tek degistiremedim hic durmadi dus aldirma zamani gelince her altini degistirecegimde banyoya sokup yıkayıp ayakta altini bagaldim cok uzun zaman surdu travması bizde. ama baska 18 ay civari yaptıran tanidigimiz vardi o sorun yasamadi cocugun yapisiylada alakalı tabii. hayırlı olsun inşaallah
tubasd Alpingo bebektrn bebegr farklilik gosterebiliyor bizim tam pansuman bitmeden yani altını bezlemeden ayildigi için cok etkilendi diye düşünüyorum Allahu alem inşaallah sizinki cok iyi ve kolay hayirla gecer🌸
Deletedmom_26 Alpingo Bizim sünnet yapan doktor küçük büyük orta yaş fark etmeden lokal yaptı o gün hastanedeyken görmüştüm.
minderbob Alpingo coronanin pik yaptığı dönemde 47 günlükken yaptırdım hiç sorun olmadı. İki yaşına henüz gelmemiş travma yaratmaz çünkü hatırlamayacak ama büyüdüğü için geç iyileşecek hareket ettikçe canı yanabilir.
Mervegem Alpingo hiç korkmayın eve geldik kostu oynadı koltuklardan zıpladı bisikletle gezdi. Çişini yaparken bile aglamadı 2 kere yapmıs haberi yok. Bi tek krem sürerken aglıyodu. Zaten sakinleştirici veriyolar 15 dakıkalık iş. Yada bizim doktor cok iyiydi bilemedim 2.gün cıktık gezdik hiç yatmadı
Annem_66 Alpingo klipsli yaptirdik,,yurumyemedi dogrj duzgun haraket edemedi,krem surdurmedi, masaj yaptirmadi hic dokundurtmadi yani bizde cok zordu pisman olmustum kucukken yaptirsaydim diye
tubasd Alpingo iylesme suresi normal ilerledi bezli oldugu için krem surduk bide köpük bardagin basini kesip koyduk beze değmesin diye kartin degil ama karton egriliyor daha cok acıtıyor banyo zamanindada banyo yaptırdık sorun olmadi cok şükür
Annem_66 Alpingo aynen buyudukce daha zorlugu olcak yaptirin dikisli daha iyi olur,,,allah yardimciniz olsunn simiden insh kolay atlatirisniz