CemalAsaf21 ikizlerin Doğum günü kutlu olsun. Benim bebişim, 12 şubatta girdi yaşına, yürüyor şuan, komutların bazılarını anlıyor,
ce eee oyunu oynuyor kendi kendine ablasıyla.
birde çok inatçı ya ablasıyla şimdiden çok kavga ediyor istediği olmadığı zaman kendini yerlere atıyor sinirleniyor resmen işim var bu kızla