Be1 benm kızımda martta bir yaşına giricem son üç gündür öyleyiz herşeyi saatlidir kurallıdır akşam 10 diyince uyurdu sabah 5 de emmek için uyanır geri uur 9 gibi uyanırdı uykularımız harikaydı ama bi kaç gündür yok ya açlıkla alakası yok mız mız mız gece sallamıyodum salla salla dalıyo beşiğine koyuyorum yok gerisine geri kalkıyo inşallah geçicek diyorum