Ozlem2904 benim bebeğimde şuan 1 ay 4 günlük, 19 günlükken avm gittk hep uyudu cok nadir ağlar gibi oldu emzik verdim sustu. 1 aylık aşısına götürdükten sonrada avm gittik yine bu sefer hic ağlamadı emzircektim hatta hic uyanmadı havada güneşliydi açtım ara sıra yüzünü güneşlendi bebeğime çok iyi geldi. 2 gün önce yine avm gittik yine aynı durumda hep uyudu, bir kere uyandı yemek yiyorduk taktım emzirme önlüğümü emzirdim hemen uykuya daldı. Bence kasmaya gerek yok covid var vs ne kadar korkarsan o seni bulur herkes bir olucak değil cıkmak istiyorsanız cıkın size iyi gelicektir bana dışarı cok iyi geldi. İlk cıktığımda sağdığım süt ve biberondan almıştım baya kendimi kasmıştım korkarak cıktım ana sonraki cıktıklarımda onları almadım bile ağlarsa emziririm dedim öylede yaptım bebeğim daha sakindi siz düşünün😂