Yakın bir arkadaşım bana çeyrek altın değerinde kolye takmıştı ben evlendiğimde yıl 2019 altın 450 tl idi şimdi 1500 tl ye yaklaştı dahada mayısta o zamana ne olur bilmem ben ona çeyrek değilde gram taksam ayıp olur mu sizce zaten bana taktığının 2 katını takmış olucam gramda az değil napcm kızlar maddi olarak yaparım ama o ay zorlanabilirim tek eşim çalışıyor yani bilmiyorum 🥴