Yagizmomss Merhaba toz halindeki mama poşeti açıldığında kendi kutusu yoksa nereye koymalı cam kavonaza mı yoksa bir önceki bitmiş mamanın kutusu var onu kapıt havlu ile temizleyip ona mı koymalıyım en taze şekilde nasıl muhafaza ederim
BalBademmmmmm Yagizmomss Ben aptamil almıştım bi defa kendi kutusu var hala orda saklıyorum. Paketsiz satıyorlar mı ki mamaları
Bebegimm1 Yagizmomss kapakli saklama kabima bosaltiyorum mama bitmisse yeni mamayi ona koymadan once o kabi yikayip yeni mamayi ona boşaltiyorum
Yagizmomss BalBademmmmmm evet kutusuz oluyor genelde daha uygun oluyor kutuya para vermemiş oluyorsunuz kiloluk oluyor
BalBademmmmmm Yagizmomss Aa öyle mi mama kullanmıyoruz yoksa bende öyle alırdım şuan herşey çok pahalı. Bence cam kavanozda saklamanız en sağlıklısı olur, ağzını da sıkıca kapatırsınız 🌸
Yagizmomss BalBademmmmmm evet ama normal kutularda kaşığı sıyırma kısmı var kavonazda nasıl yapılır neyle sıyrılır bilmiyorum
BalBademmmmmm Yagizmomss Sıyırmanıza gerek var mı ki, tam 1 kaşık doldurun sıyırmayın o zaman. Biz kutu aldığımızda 1 2 kere verdim ama hiç sıyırmadım bile
Yagizmomss BalBademmmmmm tam ölçüyü vermek adına diğer türlü tepeleme oluyor sanki bebeğin vücudundaki su dengesi için sıyırmak önemli diye okumuştum