Kızlar doğumdan sonra vücudumda kaşıntı başladı delirircesine. Sağlık ocağına bebeğimin aşısı için gittiğimde aile hekimi dahi şaşırdı ne oldu ellerine diye. Gebelikte troit çıkmıştı hap ve iyot damla verilmişti. Kullandığım ilaçları söyledim troit hap hariç demir ve damlayı kes dedi. Alerji olmuş olabilir dedi hap ve krem verdi şükür geçti. Daha sonra geceleri sadece geceleri öksürük ve burun tıkanıklığı oldu eşim dahi dalga geçer oldu geceye mi alerjin var diye. Eşimin iş yeri değişti diye izin de alamıyor çocukla hastaneye de gidemiyorum. Geceden nefret eder oldum. Böyle bir şey yaşayan var mı Allah aşkına geceleri öksürükten ciğerim sökülecek resmen. Burnum da sabah açılıyor gece tıkanıyor ara ara nadir hapşırık oluyor.troit hapı da kestim ne varsa kestim ya neden oldu bilmiyorum