Bebeğimin oto koltuğunda rahat edemediğinden ağladığını düşünüyorum. Maxi cosi pearl kullanıyoruz ama tavsiye edeceğiniz oto koltuğu varsa ya da önerileriniz, bekliyorum. Benzer süreçleri yaşayan oldu mu? Bebeği sonradan rahat eden, oto koltuğunda duran?