Gzm17 sadece mama ile besleniyor benim kızım 2,5 aylık hipp kullanıyoruz evet güzel mama ama doyuruculuğu cok az ve kilo aldırmadı bize bir de hemen acıkıyorlar . Bebelac gold u denıcem bu bitince ayrıca 8 günlük bebeğe 3-4 saatte cok geç günahtır 🥺 benimki 2,5 aylık ben 3 saatte bir verıyorm ona bile bağırıyor ağlıyor siz bence sütünüz var mı bilmem ama eğer emzırıyorsanız ve yetmedıgını düşünüyorsanız arkasından 30 cc kadar mama verin ayrıca3-4 saatte beslerseniz sarılık olur Allah korusun