Merveedd Öncelikle başımdan geçen durumu özetleyim: 3 4 haftalıkken kusmalarımız başladı 2 ay 12 günlüğüz şuan kusmalar süt şeklinde bazen kesik yoğurt şeklinde bazen su bazen suyun içinde kesik yoğurt şeklinde oluyordu uyurken ağzına gelince uyanıyor nefes alamıyormuş gibi tıkanıyor gibi oluyordu doktora dediğimde belli bir zamana kadar olur normal dedi reflü yatağı falanda kullandım geçmedi hep arttı çamaşır makinem durmuyordu sürekli çalışıyordu 😂daha sonra bebelac thickener verdi bu seferde biberonla içemedi çok koyu olduğu için(sadece mama alıyoruz buarada) dr browns biberonumuz dedim ne yapabilirim 9+ başlık aldım koyu olduğu için çekmedikçe ağzı dolmuyordu test ettim onayladım😂 ya tesadüf mü bilmem 2 gündür 1 kere kusmadı sonunda çözümü buldum galiba inş böyle devam eder bebeğim kustukça çok üzülüyordum bu deneyimimi sizinle paylaşmak istedim😊 İyi akşamlar🙋♀️
Bebekbilgen Mrymrn anne sütü için de arkadaşın dediği şeyi alıp sütünüzü azıcık sağıp anne sütüyle karıştırıyorsunuz emmeden sonra veriyorsunuz