Bebeğim doğduğunda işitme testinden bir türlü geçemiyordu ve bizi başka bir yere sevk ettiler bera testinden geçmesi gerekiyormuş bunun için Van a gittik ve her iki kulağında da %50 oranlarında işitme kaybı görüldü . Birçok araştırma ve soruşturmanın sonucunda cihaz takılmasına karar verildi kızım daha 3 aylık ve cihaz taktıracaz şimdiden. bu durum beni hem çok üzüyor hemde Rabbim beterinden korusun diyorum buna da şükür diyorum 🤷🏻♀️ Bu durumu yaşayan var mı acaba ?