Kızlar 23 günlük bebeğimde son bir haftadır hırıltı, burun tıkanıklığı, inleme ve hızlı nefes alıp verme gibi rahatsızlıklar var. Serum fizyolojik yapıyorum. Hylonem burun kremi kullanıyorum. Ama çocuk bir türlü toparlanmiyor. Doktorumuz kaloriferden uzak tutun dedi ama odamız çok dar. Kapılar açık ama kalorifer kurutuyo sanırım. Peteklere su koyuyorum ama fayda etmiyo sizin önerileriniz var mi