Kızım 7 ay 6 günlük 5. Ayda ek gıdaya başladık ama çok hevesli değildi hatta hiç yemezdi neredeyse zorlardım zorlamak beni strese sokuyordu haliyle kızımda iyice uzaklaşmaya başlamıştı birkaç haftadır eline veriyorum kendi yemeğe çalışıyor asla stres olsam bile belli etmiyorum oyun oynayarak gülerek az az da olsa tadına bakıyor sonra eliyle oynar hepsini dağıtır hiç karışmam inşallah doğru yolda ilerliyorumdur ama yine 5. Aydan beri biberon reddi var sadece uykusunda içirebiliyorum bazen uykusunda da zorla içer bazen farkermeden içer buna bir türlü çözüm bulamadım kaç biberon değiştirdim sevdirmeye çalıştım ama yok hala aynı bazen tahammülüm kalmıyor bırakıyorum salona bende başka yere geçiyorum sinirim geçince geri yanına gidiyorum ne yapacağımı şaşırdım çok dua ediyorum bitsin artık bu durum diye lütfen fikirlerinizi deneyimlerinizi benimle paylaşın bir de hala diş çıkmadı hastalandı covit oldu ilaç kullandı ama bunlardan önce başlamıştı reddi son zamanlarda gece ağlayarak uyanıyor ben gidince susuyor ağrısı olsa ben yanına gidincede devam eder diyorum ilk çocuk olunca tecrübesizlikte var