Sütüm en başta deli gibi akıyordu. Zamanla emzirdiğim ve sağdığımda tek göğüsten sadece 150cc lik gelen süt azala azala şimdi ikisinde toplamda 50cc bile çıkmıyor. Bu kesilme mi? Benim durumumda olup arttıran var mı? Ya da nasıl yaptı? Uyku demeyin çalışıyoruz babayla ve gece ben bakıyorum su tüketiyorum stres yapmıyorum ama süt gelmesini çok çok isterim başka bir çare var mıdır bebeğim 3ay 4 günlük yani daha çok yolun başındayız. Eski sağdıklarım ve mama takviyesiyle durumu gayet iyi ama stok bitiyor beni de emmiyor süt olmadığını gördükçe. Lütfen yardımcı olun