bebegim 3 ay 22 gunluk alerjisi var ama neye oldugunu bilmiyorum.
yumurta domates kakao kahve bunlari yiyince yuzu kizariyor gazi oluyor sut urunlerinden de supheleniyorum
2 ay 10 gunlukken kan verdik ama negatif geldi
simdi yeniden kan ve deri testi yapilmasini istiyecegim zaten mama kullaniyor ek gidaya gecmeyi de dusunuyorum
suan devlette sira bulamiyorum buluncada 4.5 veya 5 aylik olur sizce cikarmi
sut urunleride deri testinde cikar mi veya kanda