2 ağlık anneyim bebeğim memede delirip atıyor geri alıp tekrar atıyor bakıyorum sıkınca tazyikle suratına fışkırıyor süt, internette süt fazlaysa tazyikli gelir filan yazıyor ama bence benim sütüm bırak fazla olmayı ihtiyaçtan da az geliyor, tazyikli kısmı sağın yazmışlar ama ben tazyiği attıktan sonra bazen bir anda tekrar tazyikle geliyor sadece başlangıçta değil ki, durumu yaşayan var mı böyle yapa yapa sütüm iyice azalacak