NehirinAnnesiii Kızlar 10.5 ay oldu doğum yapalı göbeği eritmek için mekik falan çekiyorum ama bir süre sonra ağrı yapıyor bu göbek nasıl gidicek hep kalıcak mı 😭
lunamilaa Yani gitmesede yapıcak bişey yok niye bu kadar çok takıldınız ki kendinizi göbeğinizle sevin olmuyor mu? Eziyet etmeyin bu kadar kendinize