Selcan normal mama kulandığımda gaz yaptı zaten kolik bir bebeğimdi doktorumda sma comfort vrdi ve aşırı aşırı aşırıı memnunum 😂 şimdide normal mamaya dönemiyorum korkuyoruum zaten şimdi 15 tane mama sipariş verdim malum mamalar çıkıyor comforta devam edicem kilo almı çok iyi kolay sindiriyo öbürleri gibi gaz kabızlık yapmıyor ve doğum yapan arkadaşlarımda bu mamayı kullanıyor ve burdaki annelerede çok söyledim alıpta memnun kaldığını söyledillr 🙏