Ya bende ayni durumdayım. Bebegimin 7.ayinda ise baslicam. Annem ve Kayinvalidem bakicak. Aylardır düşünüyorum nasil ayrilicam yavrumdan diye. Sonra burdaki bazi arkadaslarin çaresiz kaldıklarını görüyorum neler paylaşıyorlar bakıcı bulamıyorlar, bulsalar da aşırı pahalı zaten, anne kayinvalide ya uzakta , ya da bakmak istemiyorlar vs. Bir suru sıkıntıyı gördükçe diyorum sukurler olsun yine benim annem kayinvalidem bakicak gözüm arkada kalmicak diye. Surekli goruntulu arar konuşuruz. Ilk başta çok zorlanicaz ama zamanla alisacz. Sukurler olsun bugünümüze. Düşünüp kendini bunaltma cunku insan düşündükçe hep olumsuz şeyleri aklina getiriyor. Buraya bir söz bırakayım belki motive olur.
Sanma ki dert yalnızca sende var.. Sendeki derdi nimet sayan da var..
Biz de her anne gibi basaricaz insallah, sıkma canını. ❣🤲🏻