Merhaba hanımlar aranıza yeni katıldım 🍀 26 aylik bir oglum var. Pandemiden dolayi belli bir süre sadecs çekirdek ailemiz içinde etkilesimimiz oldu. Ancak son zamanlarda oglumu akran iletişimi icin sosyallik icin, arkadaşlarımın cocuklari ile gorusturmeye başladım. Burada her ne kadar iyi şeyler öğrenirken maalesef kotu şeyleri de öğrenmeye basladi. Mesela bağırma vurma gibi. Yani sadece bununla mi alakalı bilmiyorum belki de dönemsel bir süreç de olabilir. Benim bu durumda davranışının yanlıs olduğunu söylemem, kendim doğru örnek olmaya devam etmem gerek değil mi? Bunlardan başka yapılacak birsey var midir, fikirlerinizi bekliyorum 🤗