Kızlar saçımın kendi rengi kahverengi ama fazla miktarda beyazım var . Biyadigimda hangi renk olursa olsun doğal olarak beyazlar sarıya çalıyor . Daha önce pek boyama yaomadigim için detayları bilmiyorum . kuaföre gitmeden beyaz saclarinda biyadigim renge bürünmesi mi nasıl sağlayabilirim? Ya da mümkün mü ?