birkupalatte Butterflyy3 Neden damaklı arıyorsunuz? Doktorların neredeyse tamamı avent önerir aslında
Butterflyy3 birkupalatte doktora sordum emzik ne öneriyosunuz diye damakli dedi bende ondan damakli bakıyorum aventin ozelligi ne acaba pek bilmiyorum
birkupalatte Butterflyy3 Bebeklerin ağız yapısı için doktorların en çok önerdiği emzik Philips Avent. Biberon da aynı şekilde.
Butterflyy3 birkupalatte anladim peki normalde damakli ağız çene yapisi için daha uygundur diyodu doktor ikisi ayni işi mi görüyo o zaman aventin emzikleride
Butterflyy3 UcuBulunamayanBant aventi tutan bebek baya fazla emziğin ucu nasıl peki anne memesine mi benziyor
birkupalatte Butterflyy3 Valla canım o kadarını bilmiyorum. Benim doktorum direkt avent dedi. E bebeklerde bulabilirsin 140-150 civarı sanırım.
Mommqueen Butterflyy3 hiç bilmiyorum canım ben yurtdışında yasıyorum indrmdeydi marketten 1$ a almştım