Hulyaa123 Yaa biz 2 yaşına yaklaştık ama hala gözümüz akıyor açtırmaya cok tedirginiz aslında. Ama böylede olmuyor. Yaşayan varmı sonradan açılan kendiliğinden neler yaptınız 😞
Mrclesin Merhaba. Bizde aynı sorunu yaşıyoruz 22 aylık. Kendiliğinden geçer diye bekledim ama geçmiyor. Acaba nasıl bi çözüm buldunuz